woensdag 16 maart 2011

Pilot starten en direct een onafhankelijk onderzoek aan koppelen

Voor de snelle beslissers is het mogelijk om nu te starten met een pilot 'Sociale media in de BPV' en hier direct een EXMO aanvraag voor in te dienen!

De vijf ontwikkelde concepten zijn mooi op papier, maar de vraag is natuurlijk of ze in de praktijk gaan werken en bijdragen aan het oplossen van de knelpunten in de BPV. En daarbij werkt niets zo goed als het kunnen laten zien van onderzoeksresultaten!

Wanneer je als onderwijsinstelling enthousiast bent over de mogelijkheden die sociale media kunnen bieden in het BPV-proces, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar. Samen kunnen we dan kijken welke voordelen het biedt om een onderzoek te koppelen aan de pilot en hoe we dit kunnen realiseren.

2 opmerkingen:

  1. Beste mevrouw Van Keulen,

    Ik had voor de leerlingen 'n twitteromgeving aangemaakt, maar de direktie vreesde 'vuilspuierij' en ik moest daarom e.e.a. maar verwijderen.

    Hoe zijn de ervaringen met uw pilot tot nu toe, als ik vragen mag? Vuilspuierij?

    Succes verder & vriendelijk groetend,

    Rudy Heijnen
    ROC Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Rudy,
    We starten in mei met drie pilots waarbij scholen gaan experimenteren met de concepten.
    Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen. Mijn idee is dat studenten moeten leren omgaan met sociale media en dat het af en toe ook best fout zal gaan.
    Omdat sociale media niet meer weg te denken zijn, moet het onderwijs denk ik hier gewoon gebruik van gaan maken.
    Volg het project en wellicht kun je dan met de ervaringen die we hebben opgedaan de directie overtuigen van het nut.
    Groet, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen